Subscribe:

Pages

Tuesday, 22 March 2011

Fakta About Lelaki's

1 - Dua pertiga daripada sistem seksual

lelaki berada di luar tubuh mereka




2 - Lelaki lebih kurang tidur berbanding
wanita.



3 - Setiap testis lelaki mempunyai 250
saluran yang berbeza



Kenali Nafas Anda

Ilmu Nafas memang tidak asing di kalangan pengikut-pengikut Yoga, Tai Chi, Qi Gong dan Sufi Islam.Orang-orang tua Melayu dahulukala yang mahir ilmu tenaga dalam, menekankan corak pernafasan yang betul, guna meningkatkan ‘tenaga dalam’, yang dikenali juga dengan nama chi, qi, prana atau qudrah (tenaga kosmik yang wujud di sekeliling kita)

Malangnya dengan gaya hidup kita sekarang yang serba-serbi nak cepat ditambah dengan persekitaran yang sentiasa STRESS, kita terdorong untuk bernafas secara ‘cetek’ (shallow breathing) dan cepat. Mengikut kajian, ini akan menyebabkan kita kurang menyedut chi (tenaga kosmik) dan ini akan mendedahkan kita kepada pelbagai penyakit kronik seperti darah tinggi, jantung, kanser dll.

Friday, 18 March 2011

Facebook udah lembab...

baru baru nie mesti korang perasankan yang facebook telah menyertai geng kura-kura...
xkan la nk tutup plak...aritu cakap 15 march...tp skrang sudah lebeyh yo...

untuk MELAJUKAN balik facebook korang...
cube test cara nie...
pak cik da pkai n its totally working...

 bukak wifi connection status then tekan properties

pastu select kt TCP/IPv4 then tekan properties 

masukkan no nie kt DNS korang
Preferred : 8.8.8.8
Alternate : 8.8.4.4

p/s :  pak cik try pada streamyx saja ok...bukan broadband or p1...haha

Tuesday, 15 March 2011

ApEkAh???


weehuu...semestinya korang da selalu tengok pix nie kt fb kn...
antara pix yg org pling byk share tu...
sudah terang lg bersuluhkan keadaan nie dan balasannya..
tp ari2...ade la sorang perempuan nie...
leh tanye blik kat pak cik...
"Eh betol ke salah??bukan orang saje2 buat ke pix nie?"
  pak cik  pun terdiam bile die tanye soalan nie... pak cik  pun dengan penuh rajin dan cerewetnya...
g bkk profile minah nie..
kt bahagian agama da tulis : ISLAM
klo da ISLAM..kenapa die bleh xtaw bnde nie salah ke x???
bleh korang bgtaw aku ape  pak cik  nak cakap kt PEREMPUAN yang macam nie???

Soley Soley...

sejak zaman kegilaan hantu kak limah melanda dunia perfileman..lagu yg lame nie da kembali famous....smpai pak cik sendiri pun terikut-ikut....enjoyyy

video

Sunday, 13 March 2011

SQL Injection ( Video)

nie antara video injection yang aq ade...enjoy


video
p/s : video nie bkn aku punye k...aku juz ade simpan sebagai rujukan je...educational purpose k....nie hasil keje INDON yang x bertamadun...

LIVE HACKING CD????



The Live Hacking CD is a new Linux live distribution focused on penetration testing and ethical hacking. With no installation required, the analysis platform is started directly from the CD-Rom and is fully accessible within minutes to conduct live hacking and penetration tests.
The CD comes in two forms. A full Linux desktop including a graphical user interface (GNOME) and applications like Firefox along with tools and utilities for DNS enumeration, reconnaissance, foot-printing, password cracking and network sniffing. For greater accessibility there is a Live Hacking menu to help you quick find and launch the tools.
The second variation is the Live Hacking Mini CD, which is command line only. However this doesn’t detract from the power of the tools and utilities included as most of the penetration testing and ethical hacking tools are command line tools. The included /lh directory has symbolic links to the different tools included.
The system requirements for the Live Hacking CDs are quite reasonable. A fast Pentium 3 or any Pentium 4 class processor (or greater) is sufficient. For the desktop version 512MB of memory is required with 1GB recommended. For the command line version just 128MB of memory is needed.
Please accept the terms of use below to gain access to the ISO images:

Cain And Abel....ape 2???


Cain & Abel is a password recovery tool for Microsoft Operating Systems. It allows easy recovery of various kind of passwords by sniffing the network, cracking encrypted passwords using Dictionary, Brute-Force and Cryptanalysis attacks, recording VoIP conversations, decoding scrambled passwords, recovering wireless network keys, revealing password boxes, uncovering cached passwords and analyzing routing protocols. The program does not exploit any software vulnerabilities or bugs that could not be fixed with little effort. It covers some security aspects/weakness present in protocol's standards, authentication methods and caching mechanisms; its main purpose is the simplified recovery of passwords and credentials from various sources, however it also ships some "non standard" utilities for Microsoft Windows users.
Cain & Abel has been developed in the hope that it will be useful for network administrators, teachers, security consultants/professionals, forensic staff, security software vendors, professional penetration tester and everyone else that plans to use it for ethical reasons. The author will not help or support any illegal activity done with this program. Be warned that there is the possibility that you will cause damages and/or loss of data using this software and that in no events shall the author be liable for such damages or loss of data. Please carefully read the License Agreement included in the program before using it.

The latest version is faster and contains a lot of new features like APR (Arp Poison Routing) which enables sniffing on switched LANs and Man-in-the-Middle attacks. The sniffer in this version can also analyze encrypted protocols such as SSH-1 and HTTPS, and contains filters to capture credentials from a wide range of authentication mechanisms. The new version also ships routing protocols authentication monitors and routes extractors, dictionary and brute-force crackers for all common hashing algorithms and for several specific authentications, password/hash calculators, cryptanalysis attacks, password decoders and  some not so common utilities related to network and system security.

nak sonang cito...software nie bleh diketegori kan sebagai...ALL IN ONE la jugak..klo rajin explore...byk la yang korang leh taw...
link tuk download cain n abel for windows 7 : SINI


Atheist dan Islam

Seorang atheist yang juga professor falsafah bercerita dalam kuliahnya mengenai masalah yang dihadapi oleh sains berkenaan dengan Tuhan. Dia meminta seorang pelajarnya bangun dan beliau bertanya…



Prof: Kamu percayakan Tuhan?

Pelajar: Sudah semestinya professor.

Prof: Adakah Tuhan itu baik?

Pelajar: Ya

TaK ReTi BeRsYuKuR


tetibe aku rase nk bangkitkan isu nie plak...
as usual nie la masalah yang sering berlaku...
expecially pada yang tengah BERCINTA..

korang sendiri mungkin pernah alami bende nie kan...bile korang sayang kt sumone tu...korang akan berdoa n berharap sgt2 yang Allah akan permudahkan korang untuk dapatkan orang tu...bile da dapat...korang akan cakap n janji macam2...ade jugak yang bersyukur bile da dapat kapel dengan orang yang korang idamkan tu...tp persoalannya SAMPAI BILE KORANG BERSYUKUR????
mungkin agak kasar kan tapi tu la hakikat...mula2 kenal n bercinta...sume indah2 belaka...tp bile da sebulan??setahun??cmne plak..pantang si die buat salah...korang akan marah n mintak putus kan???nie la yang berlaku sekarang...TABIAT MANUSIA...

mase awal2 dulu...DIA LAH INTAN...DIA LAH PERMATA...tapi sekejap je...then korang nk putus...tp korang penah cube tuk ingat balik x???waktu korang x dapat la si dia...korang sentiasa harap Allah permudahkan dan perkenankan korang dan dia...bile Allah da perkenankan..korang plak yang banyak songeh...klo Allah xperkenan kan...mule la korang cakap...DUNIA X ADIL...
APE SEBENARNYA PERMASALAHAN MANUSIA SEKARANG HA??

sedarlah wahai makhluk Allah...Allah tu maha adil..maha mendengar...tiap doa korang akan didengari...tapi bile da diperkenankan...hargai la...mcm dalam hal nie...
BAIK BURUK PUN PASANGAN KORANG...ITULAH ORANG YANG KORANG SANGGUP BERDOA DAN BERSYUKUR UNTUK DAPATKAN...HARGAI LA ORANG TU SEBAB ITULAH HADIAH DARI ALLAH YANG MEMAKBULKAN DOA KORANG...


Saturday, 12 March 2011

MAKAM DIRI


Pada diri peribadi seorang manusia terdapat “tempat” yang disebut “makam diri”. Tempat ini sangat penting untuk diketahui dan difahami, sebabnya apabila sebuah makam tersebut tidak pernah kita kunjungi atau tidak pernah kita perdulikan maka bencanalah yang akan melanda diri kita baik di dunia maupun di  akhirat.

Kita selalu berziarah ke makam (kuburan) orang lain, sementara makam diri sendiri tidak pernah di ziarahi tentu naif jadinya. Makam orang lain kita bersihkan  sehingga tiada  rumput sama sekali, namun makam peribadi tidak pernah dikunjungi, diziarahi sehingga menyebabkan keadaan persekitarannya penuh rumput, semak belukar sehingga bersemayam dan bermaharajalela segala binatang melata yang berbisa, ironinya.

Mengapa Demikian?
Iblis laknatullah telah besumpah dihadapan Allah S.W.T bahawa dia tidak akan pernah tunduk kepada Nabi Adam, disebaliknya  dia akan terus menggoda Adam dan anak cucu Adam dengan misi menyesatkan  dan menjerumuskan ke lembah hina dan nista serta menjadikan anak cucu Nabi Adam sesat.

hoit2

assalam....this is my first time berblogging...so xtaw nk mule cmne...
but i think a simple hello would be great for it... 

p/s : sorry keyh..mseh noob dlm bidang nie..haha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...